Sesja Detektywistyczna - "Port Zachodni miasta Filadelf

Dział z szeroko rozumianymi grami RPG

Moderatorzy: Avalanche, Elmo

de Veer
Wędrowiec
Posty: 1
Rejestracja: 2013-05-19, 21:51
Lokalizacja: Łódź

Sesja Detektywistyczna - "Port Zachodni miasta Filadelf

Post autor: de Veer » 2013-06-01, 21:21

Witam planuje zorganizować sesję detektywistyczną osadzoną w 1990 roku.
Sesja jest zaplanowana na 2 max 3 graczy, podkreślę, że zależy mi na graczach mających czas i w miarę ogarniętych, lubiących kombinować.
Ilość sesji będzie się wahać od dwóch do trzech, w zależności od szybkości rozgrywki. Na pewno będą one w soboty, w ŁDKu czas będzie do ustalenia.
System: autorski, przygotowany pod ten scenariusz, w większości oparty na storytellingu, ewentualne większe spory będą rozstrzygane za pomocą k10.
Opis Fabuły:
Filadelfia rok 1990, dwóch maksymalnie trzech młodych aspirantów, zostaje wysłanych do niesławnego Portu Zachodniego. Jest to zagłębie dla wszystkich szmuglerów, recydywistów i wszelkiego rodzaju elementu przestępczego. Wszelkie próby zapanowania nad tym miejscem przypominają dźganie igłą w mrowisko. Największą przeszkodą jest to, że wszyscy ludzie związani z portem są albo zastraszeni albo nie chcą nic mówić ze względu na solidarność przestępczą. Policja od dawna jest w związku z tym miejscem bezradna. Jednak ostatnimi czasy pojawiły się sprawy nie do zatuszowania mogące zwrócić międzystanową uwagę na dotychczasową nieudolność policji z Filadelfii, bowiem na całym rynku zaczęło pojawiać się wiele nielegalnie wydobytych zabytków pochodzących z XVI w. a wszystkie ślady łączone są właśnie z Portem Zachodnim. Oprócz tego w całym porcie nagle zaczęły znikać masowo łodzie rybackie. Gazety są bezlitosne, do gazet trafia coraz więcej niepochlebnych artykułów, a rybacy zaczynają się coraz bardziej burzyć. Jednak nie spodziewanie wpływa list od właściciela portowego motelu, w którym pisze, że jest zastraszany, nie ułatwia to pracy ale daje szanse na posiadanie wtyczki w Porcie Zachodnim, a to już coś...

Dla podsumowania gracze będą mieli za zadanie rozwiązać trzy sprawy:
* Sprawę kradzieży kutrów rybackich.
* Sprawę szmuglowania zabytków
* Sprawę właściciela motelu

Jeśli jesteś zainteresowany(a), napisz na gg(42652653), na PW albo tu pod tematem.
Ostatnio zmieniony 2013-06-02, 00:12 przez de Veer, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagram W Neuroshime.

ODPOWIEDZ